PROFESJONALNE USŁUGI SERWISOWE
ZANID udziela dwuletniej gwarancji na meble laboratoryjne oraz dygestoria. Zapewnia serwis gwarancyjny i pogwarancyjny.
Gwarancji udzielanej przez producenta nie podlegają:
• Uszkodzenia mechaniczne zawinione przez użytkownika,
• Wady i szkody powstałe na skutek niewłaściwego użytkowania wyrobu (niezgodnie z instrukcją DTR),
• Wady powstałe na skutek niezgodnego z przeznaczeniem użytkowania produktów,
• Przedwczesne zużycie spowodowane nieprawidłowym użytkowaniem,
• Uszkodzenia powstałe na skutek działania osób trzecich,
• Dokonywanie napraw przez osoby nieuprawnione mogą spowodować utratę gwarancji.
SKŁADANIE REKLAMACJI
Przy składaniu reklamacji prosimy o przesłanie "Karty Zgłoszenia Usterki" drogą mailową na adres: bhzanid@zanid.pl lub na fax: 071 35 90 117. Po upływie okresu gwarancyjnego naprawy dokonywane będą odpłatnie.